SI
Show menu

O salonu

Avtomobilski  salon – največja sejemska prireditev s področja avtomobilizma v Ljubljani se skoraj po 20 letih vrača v Ljubljano, na Gospodarsko razstavišče.

Organizatorja salona: Trgovinska zbornica, Sekcija za osebna vozila in Gospodarsko razstavišče  
Termin: 27. marec—2. april 2017 
Predviden obseg sejma: na 12.000 m2, v vseh dvoranah Gospodarskega razstavišča ter treh dodatnih montažnih dvoranah 
Predvideno število obiskovalcev: 80.000 do 100.000

Vrnitev avtomobilskega salona v letu 2017 je eden od znakov  pozitivne gospodarske rasti. V letih od zadnjega salona je bila Fordova paleta v celoti prenovljena in dopolnjena z atraktivnimi športnimi modeli, zato nas veseli, da jo bomo lahko pokazali širši javnosti. Pod glavnimi žarometi se bosta tako predstavila odlična športna modela Focus RS in legendarni Mustang V8  ter prestižni program Vignale.  Prostoren Fordov razstavni prostor bodo dopolnili atraktivni modeli iz Fordove palete, med njimi pa se bo slovenski javnosti premierno predstavil Ford Ka+. Pomemben poudarek bo tudi na predstavitvi celotne gospodarske palete vozil, kjer bo v ospredju nova generacija EcoBlue motorjev, ki so že v novem Ford Transitu in Custom modelu. Zagotovo bo veliko zanimanja požel najuspešnejši Fordov poltovoranjak Ranger, ki že nekaj let zavzema zmagovalno pozicijo v segmentu. 
S pestrim spremljevalnim programom bomo pri Fordu poskrbeli, da bo vsak obiskovalec našel nekaj atraktivnega tudi zase.

Mag. David Jurič, predsednik Sekcije za osebna motorna vozila in generalni direktor Summit motors Ljubljana d.o.o.

Avtomobilski salon je v Sloveniji postal urbani mit – vsi so govorili, da se ga spomnijo, a ga nihče že predolgo ni videl. Neugodne gospodarske razmere so nam celo desetletje preprečevale investicijo v ta največji avtomobilski dogodek na državni ravni. 

V letu 2017 prihaja čas, da odločno rečemo: »Dovolj je čakanja!«


V letu 2017 prihaja čas, da povišamo srčni utrip avtomobilske Slovenije, da ponovno zanetimo strast in Sloveniji pokažemo najlepše in najboljše, kar premore svetovna avtomobilska industrija. 

Kot eden izmed tistih, ki so najbolj aktivno delovali v smeri oživitve avtomobilskega salona, sem po neštetih urah napornih usklajevanj med najbolj zadovoljnimi, da lahko širši slovenski javnosti  napovemo 24. Avtomobilski salon Slovenije. Prihaja torej pomlad , ki bo Gospodarsko razstavišče spremenila v najlepši avtomobilski salon  daleč naokoli. Avtomobilski salon pripravljamo za vse vas, ki si želite na najbolj hiter in preprost način v živo preveriti, kaj je novega v svetu avtomobilizma, na istem mestu primerjati udobje danes tako zelo raznolikih vozil in skupaj s svojimi najdražjimi sprejeti pomembno odločitev glede tega, da si tudi vi zaslužite spremembo v domači garaži!
V letu 2017 prihaja čas ponovnega začetka. Čeprav je minilo deset let, smo prihajajočemu salonu nadeli številko 24, s čimer spominjamo na tradicijo dobrih starih časov in obenem najavljamo željo, da avtomobilski salon spet postane redna, bienalna prireditev . Obiščite ga in nam s tem jasno sporočite, da si Slovenija zasluži ponovno imeti redno nacionalno avtomobilsko salonsko prireditev. 

Marjan Murn, podpredsednik Sekcije za osebna motorna vozila in direktor prodaje Renault in Dacia

Organizacija avtomobilskega salona v Ljubljani po tolikih letih ravno sovpada z Oplovo največjo modelsko ofenzivo. V letu 2017 namreč nameravamo na evropske trge pripeljati kar sedem novosti s sloganom “7 v 2017”. Prepričani smo, da bodo številne na salonu predstavljene Oplove novosti pritegnile veliko številko obiskovalcev, ki si jih bodo želeli pobliže spoznati.

Borut Gazvoda, podpredsednik Sekcije za osebna motorna vozila in direktor Opel Slovenija 

Tudi avtomobilska panoga je v zadnjih letih preživljala težke čase. Vendar se gospodarske okoliščine v Sloveniji izboljšujejo, čutiti je spet optimizem in pozitivno energijo. To se odraža tudi v postopno večjem povpraševanju po novih vozilih. Zato je zdaj pravi čas, da slovenska avtomobilska panoga opozori nase in se po enajstih letih odmora pokaže v najboljši luči na avtosalonu. Izjemno uspešen hrvaški primer iz lanskega leta je pokazal, da si ljudje po dolgem obdobju depresije zelo želijo takšnega dogodka.

Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija d.o.o.

Podjetje Autocommerce, d.o.o. se bo na letošnjem avtomobilskem salonu, ki se po več letih vrača v prestolnico, predstavilo z znamkama Mercedes-Benz in smart. Za Mercedes-Benz, kot premijsko znamko vozil, predstavlja priložnost, da se širši množici predstavi paleta kompaktnih vozil Mercedes-Benz. Vsebinski poudarki bodo na tehnološki, oblikovni in varnostni superiornosti naše palete vozil, ki je hkrati najširša v vsej zgodovini Mercedes-Benza.
 
Atraktiven razstavni prostor, zanimiv program, široka paleta modelov in unikatna ponudba za stranke. To je cilj, kateremu sledimo. Ker se zavedamo, kako pomembna je vsebina na razstavnem prostoru, bomo pripravili tudi številna presenečenja, ki pa jih v  tem trenutku še ne moremo razkriti.  Poskrbeli bomo tudi za najzahtevnejše kupce, saj bomo razstavili nekatere od najbolj luksuznih vozil, ki se jih na naših cestah le po redko vidi.

Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce, d.o.o.

Pri Hyundaiju pozdravljamo odločitev, da bomo v Ljubljano po dolgem času zopet pripeljali avtomobilski salon. Veselimo se srečanja s svojimi potencialnimi kupci, katerim bomo lahko na malo drugačen način predstavili naše številne novosti; prvi Hyundaijev avto na hibridni in električni pogon Ioniq, i30 nove generacije ter ostale prenovljene modele.

Marko Kajfež, direktor prodaje in marketinga
Hyundai Avto Trade d.o.o. Ljubljana

Menim, da bo zanimanje za letošnji avtomobilski salon precejšnje, tudi zaradi njegove dolge odsotnosti. Kot takšen bo nedvomno eden izmed najpomembnejših letošnjih avtomobilskih dogodkov. Predstavnikom avtomobilskih znamk pa bo omogočil, da se na nekoliko drugačen način predstavimo našim potencialnim kupcem.

Aleš Marguč, direktor Mazde Motor Slovenija, d.o.o.

Mislim, da je obuditev avtomobilskega salona dobra ideja. Za obiskovalce je pomembno, da si lahko večino modelov, ki so naprodaj na slovenskem tržišču, ogledajo od blizu. Obenem pa bodo deležni tudi kakšne novosti, ki šele prihaja na slovensko tržišče. 

Peter Mankoč, vodja marketinga pri podjetju A-COSMOS, nekdanji vrhunski plavalec

Pri Suzuki Slovenija smo veseli, da se po dolgih letih v Sloveniji ponovno organizira avtomobilski salon. Prepričani smo, da je pri nas veliko avtomobilskih navdušencev, ki si mednarodnih salonov, kot so Ženeva, Frankfurt ali Pariz ne morejo ogledati, z veseljem pa si bodo prišli ogledat domačo razstavo, na kateri bomo tudi pri Suzukiju domačemu občinstvu pokazali našo celotno modelsko paleto, tudi s kakšnim presenečenjem. Verjamemo, da bo ljubljanski avtomobilski salon lepa priložnost za obiskovalce, da se podrobneje spoznajo z znamko Suzuki in našimi modeli, ter tudi, če bodo to želeli, že napravijo prve korake k nakupu katerega od naših avtomobilov. Zato se pri Suzukiju salona res veselimo in vabimo obiskovalce, da obiščejo tudi naš razstavni prostor v dvorani F.

Peter Verčič
Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji

Za nas je prihajajoči 24. Avtomobilski salon odlična priložnost za predstavitev našega podjetja in avtomobilskih blagovnih znamk, ki jih zastopamo, naših prodajnih izdelkov kot storitev potencialnim kupcem oziroma obiskovalcem salona. Naš nastop na salonu nam bo zagotovo omogočil pridobitev novih kupcev in povečanje prodaje ter je hkrati velik promocijski (marketinški) dogodek, saj bomo ravno v času salona lansirali na slovensko tržišče nekaj novih Peugeotovih in Citroenovih modelov.

Jožko Tomšič, generalni direktor
P Automobil Import d.o.o. / C Automobil Import d.o.o.

Avtomobilski salon je priložnost, da po dolgih letih premora avtomobilske znamke pokažemo široko paleto novih vozil, predstavimo napredno avtomobilsko tehnologijo, trende, ki sledijo v tej panogi in vse to na enem mestu. Prav tako upamo, da bo sejem tudi priložnost za kupce, ki se bodo lažje odločili za morebitne nakupe vozil v 2017.

Gregor Mauko, generalni direktor Toyota Adrie d.o.o.

Obiskovalcem ljubljanskega Avtomobilskega salona na ogled ponujamo strast in zmogljivost po eni ter italijanski slog in racionalnost po drugi strani.

Le nekaj tednov po evropski premieri v Ženevi v Ljubljani predpremierno predstavljamo novi Alfa Romeo Stelvio. Alfa Romeo že od nekdaj ustvarja modele brezčasne lepote in tehnološko naprednih rešitev, z nezamenljivim užitkom v vožnji. S Stelviom, svojim prvim SUV modelom, postavlja znamka nov mejnik v svoji bogati 107-letni zgodovini ter ponovno združuje strast in zmogljivost. Alfa Romeo Stelvio lahko izpolni vsa, tudi najvišja pričakovanja voznikov. Lahko SUV model pri ljudeh predrami enako eksplozijo čustev kot visokozmogljiv športnik? Odslej lahko. Vrhunske tehnologije, ustvarjene za varnost, informacijsko-razvedrilni sistem, lahka pogonska gred iz ogljikovih vlaken, široka paleta učinkovitih in hkrati izjemnih pogonskih sklopov ter patentiranih dinamičnih rešitev zagotavljajo odlično varnost in zabavo v vožnji.

V Tehnološkem paviljonu pa skupaj z ustvarjalci televizijske oddaje Avtomobilnost predstavljamo napredno tehnologijo Alfe Romeo Giulie Quadrifoglio ter novi Fiat Tipo. Pri slednjem se ne osredotočamo na bogato serijsko opremo, sisteme za varno in udobno vožnjo, prostornost v vrhu razreda, kar sicer ponuja novi Tipo, temveč omogočamo vpogled v nizke skupne stroške lastništva pri tem modelu kot koncept razmišljanja kupcev vozil danes in v prihodnosti.

Damijan Vuk, direktor podjetja Avto Triglav d.o.o.